2026 FIFA Dünya Kupası'na grup aşamasında veda eden millilerimizde Merih Demiral sosyal medya hesabından açıklama yaptı.
MERİH DEMİRAL ÖZÜR DİLEDİ
Yapılan eleştirileri saygıyla kabul ettiğini belirten Merih Demiral alınan kötü sonuçlar nedeniyle özür diledi.
Merih Demiral paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
Türk milletinin başımızın üstünde yeri var. Bizi alkışlamayı da, eleştirmeyi de en iyi milletimiz bilir. Milletimizin yaptığı her eleştiriyi saygıyla karşılıyor, haklı buluyoruz. Bu turnuvaya büyük hayallerle geldik ancak ne yazık ki hayallerimizin çok uzağında kaldık. Yaşattığımız hayal kırıklığı ve üzüntü için tüm milletimizden içtenlikle özür diliyoruz.
Sahada son düdüğe kadar, terimizin son damlasına kadar mücadele ettik. Ancak bunun yeterli olmadığını biliyor ve sorumluluğunu alıyoruz. 7'den 70'e hepinizi üzdüğümüzün, beklentilerinizi karşılayamadığımızın farkındayız. Ay-yıldızlı formaya layık olabilmek ve milletimizi yeniden gururlandırabilmek için her zaman daha çok çalışacağız.