Geçtiğimiz sezonu Türkiye Kupası şampiyonu olarak tamamlayan Trabzonspor'da sıcak saatler yaşanıyor. Bordo-Mavili ekip, geçen yıl yaz transfer döneminde 5 milyon euro bonservis bedeli karşılığında kadrosuna kattığı Brezilyalı forvet oyuncusu Felipe Augusto ile yollarını ayırdı.
Karadeniz ekibi, golcü oyuncunun transferi konusunda Rus ekibi Zenit ile anlaşmaya vardı. Bordo-Mavili ekibin, ayrılığı kısa süre içerisinde resmi olarak açıklaması bekleniyor.
Zenit, bu transfer için Trabzonspor'a bonuslar dahil olmak üzere 20 milyon euro ödeyecek. Golcü oyuncu Trabzonspor forması altında görev aldığı 40 karşılaşmada 15 gole imza attı.