Ana içeriğe geç

Hürmüz ve Basra'da son durum: 11 gemimiz güvenli şekilde körfezden ayrıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki sıcak gelişmeleri yakından takip ettiklerini belirterek, 21 Haziran sabahı itibarıyla Türk sahipli 11 geminin bölgeden güvenli şekilde ayrıldığını açıkladı. Körfez'de kalan 7 gemide 177 Türk vatandaşının görev yaptığını ve bunlardan yalnızca birinin Türk bayraklı olduğunu kaydetti.

Hürmüz ve Basra'da son durum: 11 gemimiz güvenli şekilde körfezden ayrıldı
Takvim
Kaynağa Git

İlgili Haberler