A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi (VNL) ikinci hafta üçüncü maçında Arjantin’i 2-0 geriye düştüğü mücadelede 3-2 mağlup etti.
Polonya’nın Gliwice kentindeki Gliwice Arena’da oynanan karşılaşmada ilk iki seti 25-19 ve 25-21 kaybeden ay-yıldızlılar, üçüncü ve dördüncü setleri 25-21 ve 25-18 kazanarak skoru 2-2’ye getirdi.
Büyük çekişmeye sahne olan karar setinde maç sayısını çeviren Filenin Efeleri, seti 18-16, karşılaşmayı ise 3-2 kazanmayı başardı.