Ana içeriğe geç

İstanbul'a geldi! Vitor Pereira'dan Türkiye'ye ektirdiği saçlar hakkında yorum

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, sezon biter bitmez İstanbul'a geldi. Portekizli çalıştırıcı, sosyal medya hesabından bir paylaşım yaparak, “6 ay geçti ve Türkiye’de ektirdiğim saçlardan çok memnunum'' dedi.

İstanbul'a geldi! Vitor Pereira'dan Türkiye'ye ektirdiği saçlar hakkında yorum
Haberler.com
16

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, Premier Lig'de Nottingham Forest'ı ligde tutmayı başardığı sezonun hemen ardından İstanbul'a geldi.

SAÇ EKİMİNDEN MEMNUN KALDI

Portekizli çalıştırıcı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımlarda saç ekimi için Türkiye'ye geldiğini açıkladı. Pereira, özellikle Pendik'te yaptırdığı 6 aylık tedavinin sonucundan çok memnun olduğunu belirterek, “6 ay geçti ve Türkiye’de ektirdiğim saçlardan çok memnunum.'' dedi.

FOTOĞRAFIYLA BELGELEDİ

Saçlarının yeni halinden mutlu olduğunu ifade eden Pereira, İstanbul ziyaretini fotoğraflarla da belgeledi. Bu ziyaret, Pereira'nın Türkiye'de sevilen bir isim olmaya devam ettiğini bir kez daha gösterdi.

İşte o fotoğraf:

Kaynağa Git

İlgili Haberler