Ana içeriğe geç

Fenerbahçe ve Anadolu Efes'ten EuroLeague kararı sonrası Beşiktaş paylaşımı

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı'nın gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edeceğinin açıklanmasının ardından Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes'ten açıklama geldi.

Fenerbahçe ve Anadolu Efes'ten EuroLeague kararı sonrası Beşiktaş paylaşımı
Cumhuriyet
16

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı'nın gelecek sezon EuroLeague mücadele edeceği duyuruldu. EuroLeague'deki diğer Türk temsilcileri Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes, siyah beyazlı takım için tebrik mesajı yayımladı.

Fenerbahçe'nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda "EuroLeague'e tekrardan hoş geldin Beşiktaş" ifadelerine yer verildi.

Anadolu Efes ise "Beşiktaş’ı EuroLeague’e katılımından dolayı tebrik ederiz. EuroLeague'e hoş geldin Beşiktaş" şeklinde bir paylaşım yaptı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler