Fenerbahçe, yeni sezon öncesi kadro yapılanması kapsamında Khem Birch ve Devon Hall ile yolların ayrıldığını açıkladı. Sarı-lacivertli ekipte Nando De Colo'nun vedasının ardından iki önemli isim daha takımdan ayrıldı.
Basketbol Süper Ligi'nde üst üste üçüncü şampiyonluğunu kazanan Fenerbahçe’de yeni sezon planlaması sürüyor. Kulüp, Khem Birch ve Devon Hall ile yolların ayrıldığını resmi açıklamayla duyurdu.
Fenerbahçe'den Khem Birch'e teşekkür
2024-2025 ve 2025-2026 sezonlarında sarı-lacivertli formayı giyen Khem Birch, takımın son dönemde elde ettiği başarılarda önemli rol oynadı.
Kulüpten yapılan açıklamada, "Tarihimizin ikinci EuroLeague şampiyonluğu başta olmak üzere, formamızla 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu yaşayan oyuncumuz Khem Birch’e tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar diliyoruz" ifadelerine yer verildi.
Devon Hall ile de yollar ayrıldı
Fenerbahçe, bir diğer ayrılık kararını ise Devon Hall için açıkladı. 2024-2025 sezonu öncesinde kadroya katılan ABD'li oyuncu, sarı-lacivertli formayla önemli başarılara imza attı.
Kulübün açıklamasında, "Çubuklu formamızla 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu yaşayan Devon Hall'a tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar diliyoruz" denildi.
Nando De Colo da veda etmişti
Fenerbahçe'de ayrılık süreci, Fransız yıldız Nando De Colo'nun kariyerini sonlandırmasıyla başlamıştı. Avrupa basketbolunun en önemli isimlerinden biri olarak gösterilen De Colo, profesyonel kariyerini Basketbol Süper Ligi şampiyonluğuyla tamamlamıştı.
Sarı-lacivertli ekipte yaşanan ayrılıkların ardından gözler, yeni sezon öncesinde yapılacak transfer hamlelerine çevrildi.