Ana içeriğe geç

Üç belediye başkanı daha AK Parti'ye geçiyor! Aralarında Mesut Özarslan da var

Bugün CHP'den istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ile birlikte Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan yarın düzenlenecek törenle resmen AK Parti'ye katılıyor.

Üç belediye başkanı daha AK Parti'ye geçiyor! Aralarında Mesut Özarslan da var
Türkiye Gazetesi
16

Bugün CHP'den istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ile birlikte Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan yarın düzenlenecek törenle resmen AK Parti'ye katılıyor.

TGRT Haber Ankara Temsilcisi Fatih Atik'in aktardığına göre , yarın düzenlenecek AK Parti Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve bugün CHP'den istifa eden ⁠Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan katılacak.

Başkanların rozetlerini Cumhurbaşkanı Erdoğan takacak.

ÇOK SAYIDA İSİM AK PARTİ'YE GEÇTİ

Son olarak bugün CHP'den istifa eden İstanbul milletvekili Nimet Özdemir, AK Parti'ye katılmıştı.

22 Haziran'da Ankara'nın Haymana ilçesinin CHP'li belediye başkanı Levent Koç partisinden istifa ettikten saatler sonra AK Parti'ye katılmıştı.

31 Mart 2024 yerel seçimlerinden bu yana biri büyükşehir, biri il, 13'ü ilçe, ikisi belde olmak üzere CHP'li 17 belediye başkanı AK Parti'ye geçti.

Özdemir ile birlikte son yerel seçimlerden bu yana doğrudan CHP'den AK Parti'ye iki milletvekili geçmiş oldu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler