Fenerbahçe Beko, geçtiğimiz yıl kadrosuna kattığı Angolalı uzun Jilson Bango ile yollarını ayırdı. Henüz resmi bir açıklama gelmese de haberi oyuncunun menajeri Misko Raznatovic duyurdu.
2024-25 sezonun ortasında Zaragoza’dan büyük beklentilerle kadroya eklenen 27 yaşındaki uzun, ardından Eylül ayında çok talihsiz bir sakatlık yaşamıştı.
AfroBasket turnuvası sırasında, Angola Milli Takımı ile çapraz bağları yırtılan Bango, bu nedenle sezonun tamamını kaçırmıştı.
Oyuncunun menajeri Misko Raznatovic, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Bango’nun Fenerbahçe’den ayrıldığını ve serbest oyuncu statüsüne geçtiğini duyurdu.
Raznatovic ayrıca Angolalı basketbolcunun 4 hafta içinde tamamen iyileşmesinin beklendiğini belirtti.