2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçta ABD karşısında A Milli Takım'ın ikinci golünü kaydeden Orkun Kökçü, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.
Turnuvaya galibiyetle veda etmenin önemli olduğunu belirten milli futbolcu, alınan sonucun takım adına moral niteliği taşıdığını söyledi.
"ONURUMUZU, ŞEREFİMİZİ KURTARDIK"
ABD karşısındaki galibiyetin anlamına değinen Orkun Kökçü, şu ifadeleri kullandı:
"Bu maçta galibiyet almak bizim için çok önemliydi... Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Bugün sahada onu kurtardık."
"HERKESİN ÖZ ELEŞTİRİ YAPMASI LAZIM"
Turnuva performansıyla ilgili samimi bir değerlendirme yapan milli futbolcu, takım olarak sorumluluk almaları gerektiğini vurguladı.
Orkun Kökçü, açıklamasında şu sözlere yer verdi:
"Herkesin öz eleştiri yapması lazım! Bunu biz ve ülkemiz hak etmedi. Çok şey söylenebilir ama zamanı değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu... Bu da deneyim oldu... İnşallah nice Dünya Kupası'na katılırız."
A Milli Takım, ABD'yi 3-2 mağlup etmesine rağmen grubu 3 puanla son sırada tamamlayarak 2026 FIFA Dünya Kupası'na grup aşamasında veda etti.