Ana içeriğe geç

Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı

Sarı-lacivertli kulüpte yeni sezon hazırlıkları sağlık kontrolleriyle başladı. Teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular rutin testlerden geçerek sezon öncesi mesaiye start verdi.

Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler