Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı
Sarı-lacivertli kulüpte yeni sezon hazırlıkları sağlık kontrolleriyle başladı. Teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular rutin testlerden geçerek sezon öncesi mesaiye start verdi.
Yeni Şafak