Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD-Lübnan-İsrail arasında imzalanan çerçeve anlaşmaya ilişkin eleştiride bulundu. Kasım açıklamasında, dün ABD’nin başkenti Washington DC’de imzalanan anlaşmayı kınayarak, bunun yerine ABD-İran arasında yapılan mutabakat zaptının esas alınması gerektiğini söyledi.
Kasım, "Washington’daki çerçeve anlaşma küçük düşürücü ve utandırıcıdır, aynı zamanda egemenliğin teslimi anlamına gelmektedir Bu anlaşma geçersiz ve hükümsüzdür. İran-Amerikan mutabakat zaptının hükümlerinin uygulanması gerekmektedir" dedi.