Ana içeriğe geç

Bursa Yıldırım 1 kilogram altın: Siyah poşete saklanan servet çöpe gitti aramalar sürüyor | BURSA YEREL HABERLERİ

Bursa’nın Yıldırım ilçesinde yaşayan bir vatandaşın, ev almak için yıllardır biriktirdiği yaklaşık bir kilogram altın, iddiaya göre, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak çöpe atıldı. Olayın ardından mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulabilmek için seferber oldu.

Bursa Yıldırım 1 kilogram altın: Siyah poşete saklanan servet çöpe gitti aramalar sürüyor | BURSA YEREL HABERLERİ
Gzt
Kaynağa Git

İlgili Haberler