Ana içeriğe geç

Salih Özcan'dan ABD maçı sonrası açıklama: 'Mutlu mu olayım, üzgün mü?'

2026 Dünya Kupası'nda ABD'yi 3-2 mağlup eden A Milli Takım'da Salih Özcan samimi açıklamalarda bulundu. Tecrübeli oyuncu, "Bu takım daha fazlasını hak ediyor, içimizde hala hayal kırıklığı var" dedi.

Salih Özcan'dan ABD maçı sonrası açıklama: 'Mutlu mu olayım, üzgün mü?'
Nefes Gazetesi
16

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti. Turnuvayı galibiyetle kapatan milli takımda Salih Özcan, karşılaşmanın ardından basın mensuplarına konuştu.

Duygularının karışık olduğunu söyleyen milli oyuncu, sahada ortaya koydukları oyunla son sözü kendilerinin söylediğini belirtti.

Özcan, "Nasıl başlayayım? Mutlu mu olayım, üzgün mü olayım? Gerçekten bu takım daha fazlasını hak ediyor. Takımda kalite var ve biz de kendimize güveniyorduk. Son maçta neler yapabileceğimizi göstermek istedik ve bunu da galibiyetle başardık" dedi.

"ARTIK HER TAKIM FUTBOL OYNAMAYI BİLİYOR"

Gruptaki ilk iki maçtan çıkardıkları derslere değinen Özcan, turnuvaya kötü başlamanın işleri zorlaştırdığını vurguladı.

Tecrübeli futbolcu, "Her maçtan bir ders alabilirsiniz. Son maçı da önümüzdeki maçlar için örnek alabiliriz. Turnuvaya iyi başlayamazsanız sonrası zor oluyor. Artık her takım futbol oynamayı biliyor ve mücadele ediyor. Bunu ilk iki maçta biz de fark ettik. Hedefimiz turnuvayı iyi bir bitirişle tamamlamaktı" diye konuştu.

Salih Özcan'dan ABD maçı sonrası açıklama: 'Mutlu mu olayım, üzgün mü?' - Resim : 1

"HER TAKIM AYNI YOLU YAPTI"

Uzun yolculukların performansa yansımadığını ifade eden Salih Özcan, sahadaki tek önceliklerinin oyun olduğunun altını çizdi.

Milli oyuncu, "Maçlarda kendimi bu duruma bağlamıyorum. Her takım aynı yolu yaptı. Bizim odaklanmamız gereken tek şey maçlardı. Bunu sebep olarak görmüyorum" sözlerini kullandı.

"KİMİN OYNADIĞI UMURUMDA DEĞİLDİ"

ABD karşısında özgüvenle mücadele ettiklerini anlatan Özcan, "Amerika da iyi bir takımdı. Kendimize güvenerek maça çıktık. Hedefimiz kazanmaktı ve iyi bir maç çıkardık" dedi.

Rakibin kadro tercihlerini önemsemediklerini belirten milli futbolcu, tek hedeflerinin üç puan olduğunu yineledi. Özcan, "Amerika'nın geniş bir kadrosu var. A takımı mı, B takımı mı diye bakmadık. Günün sonunda önemli olan maçı kazanmış olmamızdı. Kimin oynadığı açıkçası umurumda değildi. Ben sadece maçı kazanmak istedim" ifadelerini kullandı.

"BUNDAN DERSLER ÇIKARACAĞIZ"

Dünya Kupası'nın bir futbolcunun kariyerinde özel bir yer tuttuğunu söyleyen Salih Özcan, yaşanan hayal kırıklığını geleceğe dönük bir motivasyona çevirmek istediklerini dile getirdi.

Milli oyuncu, "Bu turnuva bir kariyeri şekillendirir. Ama yine de hayal kırıklığı hala içimizde. Bu takım daha fazlasını hak etti. Kadromuzda kalite var. Bundan dersler çıkaracağız ve önümüzdeki yıllarda elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız" diyerek sözlerini noktaladı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler