TFF 1. Lig’i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig’e yükselen Diyarbakır temsilcisi Amedspor’un bayrağı, bugün Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı.
?? Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne Amedspor bayrağı asıldı. pic.twitter.com/U0ec3CHqOt
— SİYAH SANCAK (@siyahsancakx) June 22, 2026
Kulübün yaptığı başvuru üzerine, İstanbul’daki köprülerden birine bayrak asılması talebine onay verildi. Karayolları Genel Müdürlüğü’nün yazısında, Süper Lig’e yükselişin kutlanması amacıyla bayrağın Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılmasının uygun görüldüğü belirtildi.
Bayrağın, Bölge Müdürlüğü’nün belirleyeceği tarihten itibaren iki gün boyunca köprüde kalacağı, asma ve sökme işlemlerinin ise ilgili kurumlarla koordinasyon içinde ve gerekli trafik güvenliği önlemleri alınarak gerçekleştirileceği ifade edildi.
Haber Kaynağı : 12punto