Ana içeriğe geç

7 yıl sonra geri döndü... Bülent Korkmaz'ın yeni takımı belli oldu

Trendyol 1. Lig ekiplerinden Antalyaspor, teknik direktörlük görevi için Bülent Korkmaz ile 1 yıllık sözleşme imzalandığını açıkladı.

7 yıl sonra geri döndü... Bülent Korkmaz'ın yeni takımı belli oldu
Cumhuriyet
16

Antalyaspor'da teknik direktörlük görevine getirilen Bülent Korkmaz için kulübün Döşemealtı ilçesindeki Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde imza töreni düzenlendi. Törende konuşan kulüp başkanı Mustafa Ergün, Korkmaz'ın daha önce de Antalyaspor'da görev yaptığını hatırlattı.

Ergün, Antalyaspor'un layık olduğu Süper Lig'e dönmesi için Korkmaz ile anlaştıklarını belirterek, "Hocamıza güveniyoruz. İnşallah bu yıl Süper Lig'e çıkacağız" dedi. Teknik direktör Bülent Korkmaz ise geçmişte yapılan bazı hatalar nedeniyle Antalyaspor'un küme düştüğünü ifade etti.

"Amacımız Süper Lig'e çıkmak. Bunu da başarmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız" diyen Korkmaz, şöyle konuştu:

“Zor bir süreç. Herkesin sabırlı olmasını istiyorum. Biz çok çalışacağız. Herkes sabırlı olursa bunun karşılığını alacağımıza inanıyorum. Futbolcu, teknik heyet, taraftar ve yöneticilerle uyumlu bir biçimde olduğumuz zaman hedefimize ulaşacağımıza inanıyorum. Tesisleri, camiayı gördükten sonra Antalyaspor'un yerinin Süper Lig olduğunu tekrar gördüm.”

Antalya ve Antalyaspor'u çok sevdiğini anlatan Korkmaz, "Antalyaspor'dan daha önce de teklif olmuştu ama anlaşamamıştık. Benim için özel bir kulüp. Buradan birçok oyuncuyu Türk futboluna kazandırmıştık" ifadelerini kullandı.

ANTALYASPOR'A GERİ DÖNDÜ

Bülent Korkmaz, daha önce Antalyaspor'da çalışmış ve 2019'da görevinde ayrılmıştı. Korkmaz, Akdeniz ekibinin başında 52 maçta görev yaparken 20 galibiyet, 10 beraberlik ve 22 yenilgi elde etmişti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler