Bakan Uraloğlu açıkladı: Türkiye ile Ermenistan arasında ulaşım bağlantılarında süreç ilerliyor
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye ile Ermenistan arasında geçmişte kullanılan kara yolu ve demir yolu geçişlerinin yeniden hayata geçirilmesi için çalışmaların sürdüğünü belirterek, her iki tarafta da gerekli bakım, hazırlık ve ihale süreçlerinin ilerlediğini söyledi.
Sabah