Ana içeriğe geç

13 yıllık hasret sona erdi: Beşiktaş EuroLeague sahnesinde

EuroLeague yönetimi, gelecek sezondan itibaren organizasyonun 20 takımla oynanacağını duyurdu. Alınan kararın ardından ekonomik sıkıntılar yaşadığı belirtilen Monaco'nun yerine Beşiktaş organizasyona dahil edildi. Siyah-beyazlı ekip, 13 yıl aradan sonra yeniden Avrupa basketbolunun en üst düzey liginde mücadele edecek.

13 yıllık hasret sona erdi: Beşiktaş EuroLeague sahnesinde
12 Punto
16

EuroLeague yönetimi tarafından gerçekleştirilen toplantının ardından organizasyonun yeni sezondan itibaren 20 takımla oynanacağı açıklandı.

Ligin takım sayısının artırılmasıyla birlikte gelecek sezon mücadele edecek son takım da belli oldu.

BEŞİKTAŞ LİGE DAHİL EDİLDİ

Alınan karar doğrultusunda ekonomik sorunlar yaşadığı belirtilen Monaco'nun yerine Beşiktaş'ın EuroLeague'e katıldığı açıklandı.

Siyah-beyazlı kulübün, organizasyonun 13 hissedarının oyuyla lige kabul edildiği belirtildi.

13 YIL SONRA YENİDEN SAHNEDE

Beşiktaş, bu kararla birlikte 13 yıl aradan sonra yeniden EuroLeague'de mücadele etme hakkı kazandı.

Siyah-beyazlı ekip, organizasyonda son olarak 2012-2013 sezonunda yer almıştı. Erman Kunter'in başantrenörlüğünü yaptığı o sezonda Beşiktaş, son 16 turuna yükselme başarısı göstermişti.

TÜRKİYE'Yİ ÜÇ TAKIM TEMSİL EDECEK

Beşiktaş'ın organizasyona katılmasıyla birlikte gelecek sezon EuroLeague'de Türkiye'yi üç takım temsil edecek.

Haber Kaynağı : 12punto

Kaynağa Git

İlgili Haberler