Ana içeriğe geç

Adana sıcağa teslim: Termometreler 42 dereceyi gösterdi!

Adana’da termometreler güneşte 42 dereceyi gösterirken, sıcaktan bunalanlar parklara ve gölgelik alanlara gitti. Parkta gezintiye çıkan Ali Duran, “Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana'ya gelmek isteyen kışın gelsin” dedi.

Adana sıcağa teslim: Termometreler 42 dereceyi gösterdi!
Cumhuriyet
16

Adana kent merkezinde termometreler 42 dereceyi, araç termometreleri ise 48 dereceyi gösterdi.

Adanalılar gölge alanlarda serinlemeye çalıştı.

Image

Yüksek sıcaklık nedeniyle cadde ve sokaklar boş kaldı. Bunaltan sıcaklık nedeniyle sokak hayvanları da gölgeliklere gitti, kuşlar su birikintilerine girdi.

Image

"ADANA'YA GELMEK İSTEYEN KIŞIN GELSİN"

Bazı kişiler de banklarda uyudu. Seyhan ilçesindeki Atatürk Parkı’nda gezintiye çıkan Ali Duran, “Havalar çok sıcak, nem de yüksek. Mecburen klimaların çalıştığı mağaza ve işletmelerde oturmayı tercih ediyoruz. Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana'ya gelmek isteyen kışın gelsin” diye konuştu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler