AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde gerçekleştirilen partisinin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın kapanış programında konuştu.
Parti teşkilatına yönelik mesajlar veren Erdoğan, dava bilinciyle daha fazla çalışılması gerektiğini vurguladı.
"DAVANIZA DÖRT ELLE SARILIN"
Teşkilat mensuplarına seslenen Erdoğan, "Yapmanız gereken davanıza dört elle sarılmak, üzerinizdeki emanetin hakkını vermek, daha çok çalışmak, daha çok gayret etmektir" ifadelerini kullandı.
"YORULAN VARSA BUYURSUN KENARA GELSİN"
Konuşmasında teşkilatın sahadaki çalışmalarına da değinen Erdoğan, "Yorulan varsa buyursun kenara gelsin, dinlensin. Kenara gelmeyen de meydanın hakkını versin. Boşa harcayacak tek bir saniyemiz bile yok" dedi.
"CADDEYİ, SOKAĞI ASLA BOŞ BIRAKMAYACAĞIZ"
Teşkilatların doğrudan temas kurmasının önemine dikkat çeken Erdoğan, "Caddeyi, sokağı asla boş bırakmayacağız. Her büyükşehirde, ilde, ilçede, beldede, köyde teşkilatımızın en az bir üyesiyle tokalaşmayan, konuşmayan, tanışmayan kimse kalmayacak. Medya tamam, sosyal medya tamam ama bizim hareketimiz muhabbet üzerine kuruludur." diye konuştu.
Haber Kaynağı : 12punto