Ekvador Milli Takımı, 2026 Dünya Kupası E Grubu 3. haftasında Almanya'yı 2-1 mağlup ederek son 32 turuna yükseldi. Mücadele sonrası Enner Valencia, eski takımı Fenerbahçe hakkında açıklamada bulundu.
'ÇOK ÖZLÜYORUM'
Enner Valencia, galibiyet sonrası şu ifadeleri kullandı:
Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider.