Ana içeriğe geç

SES Genel Merkezinden asılan NATO karşıtı pankarta polis müdahalesi

SES Genel Merkezine asılan "ABD ve NATO Üsleri Kapatılsın! NATO'dan Çıkılsın!" pankartın polis ekipleri tarafından kaldırılması istendi. Sendika yöneticileri, NATO Zirvesi gerekçesiyle yasakların henüz başlamadığını belirterek pankartı indirmedi.

SES Genel Merkezinden asılan NATO karşıtı pankarta polis müdahalesi
Evrensel
16

Ankara — Sağlık Emekçileri Sendikası (SES) Genel Merkezden asılan, üzerinde “ABD ve NATO Üsleri Kapatılsın! NATO’dan Çıkılsın!” yazılı pankartın polis ekipleri tarafından kaldırılması istendi.

Pankart asıldıktan 1 saat sonra Genel Merkez önüne polis ekipleri geldi. Genel Merkez’deki yöneticilerle görüşen polis ekipleri 7-8 Temmuz’da Ankara’da gerçekleşecek NATO zirvesi kapsamında uygulanacak yasaklar gerekçe gösterildi.

SES yöneticilerinden Eylem Kaya Eroğlu yaşananları şöyle anlattı:

“KESK’in bir kararı var ve bu karar doğrultusunda zaten pankartımızı astık. Astıktan 1 saat bile olmadan polis ekipleri geldi. Kararlarımızı gösterdik. ‘Güvenlik şubeye haber vereceğiz’ deyip gittiler. Herhangi bir tutanak da bırakmadılar. Pankartımızı kaldırmadık çünkü bahsedilen yasaklar 28 Haziran saat 23.59’da başlıyor. Tarih itibariyle yasaklar başlamadı.”

Kaynağa Git

İlgili Haberler