Ana içeriğe geç

Fenerbahçe'de teknik heyet ve futbolcular sağlık kontrolünden geçti

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı.

Fenerbahçe'de teknik heyet ve futbolcular sağlık kontrolünden geçti
Cnn Türk
16

Fenerbahçe’de Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.
Fenerbahçede teknik heyet ve futbolcular sağlık kontrolünden geçti
Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın devam edecek.

Kaynağa Git

İlgili Haberler