Ana içeriğe geç

Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki! 'Yarın yollarım, yeter artık'

2026 Dünya Kupası'na ABD'yi 3-2 yenerek mağlup eden A Milli Futbol Takımı'nın Teknik Direktörü Vincenzo Montella'nın maç sonu açıklamalarına Nihat Kahveci sert tepki gösterdi.

Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki! 'Yarın yollarım, yeter artık'
Milliyet
16

2026 Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti ve şampiyonaya 3 puanla veda etti.

Los Angeles Stadı'nda oynanan ve ilk yarısı da ay-yıldızlı ekibin 2-1'lik üstünlüğüyle sona eren mücadelede milli takımın gollerini Arda Güler, Orkun Kökçü ve Kaan Ayhan'dan geldi. Milli takıma galibiyet golünü Kaan 90+8. dakikada ağlara yolladı.

İlk iki maçını kaybeden ve üçüncü maçında ilk galibiyetini ve puanlarını alan Türkiye, şampiyonayı 3 puanla tamamladı. ABD ise 6 puanla grubu lider tamamladı. ABD, son 32 turunda Bosna Hersek ile eşleşti.

MONTELLA'YA SERT TEPKİ

Mücadele sonrası eski milli futbolcu ve yorumcu Nihat Kahveci, Kontraspor'da A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella'nın maç sonu açıklamalarına sert tepki gösterdi.

'YARIN YOLLARIM'

Nihat Kahveci'nin açıklamaları şu şekilde:

Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın Montella'yı yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım.

'HAK EDİYOR'

Hak ediyor. Hala laf sokuyor. İstatistikler, istatistikler... Fatih Terim hoca bunu dedi, bunu dedi... Onu aradım bunu aramadım... Dünya Kupası'nı kazanırız, kazanmaya gidiyoruz... En karakterli jenerasyon... 62 şut attık... Kader kısmet, Allah nasip etmedi... Nedir bu kadar açıklama?

Sizin düşmanınız yok ya bu ülkede. Sabah 4'te 5'te 6'da kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gidemediler. Yendiği maçtan sonra elini güçlü hissedip insanlara laf söylemesin. Hala laf sokuyorsun, nerede ruhunu gösterdin?

Kaynağa Git

İlgili Haberler