Ana içeriğe geç

Neden istifa edeyim"

Başkan Hacıosmanoğlu, “Neden istifa edeyim" Ben kulüp başkanı mıyım" Daha yapılacak çok işimiz var. 19-20 yaşında bu çocuklar, eleştirmeye devam etsinler. Ben 50 sefer özür diledim” dedi.

Neden istifa edeyim"
Akşam
16

2026 Dünya Kupası'nda Avustralya ve Paraguay'a karşı alınan mağlubiyetlerin ardından eleştirilerin hedefindeki isim haline gelen TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu önemli açıklamalarda bulundu. Bahar Feyzan'a YouTube kanalında açıklamalarda bulunan Hacıosmanoğlu, istifa sorusuna, "Neden istifa edeyim? Ben kulüp başkanı mıyım, antrenör müyüm? Daha yapılacak çok işimiz var. 19-20 yaşında bu çocuklar eleştirmeye devam etsinler. 50 sefer özür diledim" yanıtını verdi. TFF Başkanı eleştiriler hakkında, "Rakipler bizi ezerek yenmedi. Öyle olsa söylenecek bir şey yok. Yüzde 80 topa hakimdik. Bu ne demek maçta biliyor musunuz? Çok art niyetli insan var. Daha ilk mağlubiyetlerinde çocuklara saldırdılar. Tarihte ilk defa elit lige çıktılar. Kenar mahalle takımlarıyla oynuyorduk, şimdi kimlerle oynayacağız. Eylül ayında Fransa, İtalya, Belçika'yla oynayacağız. Kim çıkardı? Bu çocuklar çıkardı" şeklinde konuştu.

SİNİRDEN İKİ GECE AĞLADIM

Sinirden ağladığını belirten İbrahim Hacıosmanoğlu, "İnanır mısınız sinirimden 2 gün 2 gece ağladım. Olmayacak şeyler oldu. 2 maç da futbol tarihine geçti. 65 şut atıyorsun 2 maçta, yüzde 80 topla oynuyorsun. 4 tane topun direkten dönüyor, 1 tanesi girmiyor içeri. Biri gol olsa ABD'yi yendiğimiz zaman yolumuza devam ediyorduk" diyerek sözlerini tamamladı.

MAÇ MI SATTI BU ÇOCUKLAR?

Eleştirilere açık olduklarını aktaran Hacıosmanoğlu, "Onun bunun çocuğu ne demek? Maç mı sattı bu çocuklar? Benim tepkim buna. Yoksa insanlar eleştirecek tabii" dedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler