Müzik Akademisi öğrencilerinden muhteşem senfoni konseri
Ümraniye Belediyesi Müzik Akademisi bünyesinde eğitim alan gençler, senfoni orkestrası eşliğinde sergiledikleri muhteşem performansla unutulmaz bir geceye imza attı. Ümraniye Belediye Meydanı’nda gerçekleştirilen konser, vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Başkan İsmet Yıldırım yaptığı konuşmasında; “Bugün burada sahne alan gençlerimizin her biri azmin, emeğin ve disiplinli çalışmanın en güzel örneğini sergiledi.” dedi.
Yeni Şafak