İçişleri Bakanı Çiftçi'den Sağlık Bakanı Memişoğlu'na ziyaret: Ortak çalışmalar ele alındı
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu'nu ziyaret ederek iki bakanlık arasında yürütülen ortak çalışmaları değerlendirdi. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Çiftçi, afet müdahale kapasitesi ve kurumlar arası iş birliğinin artırılmasına yönelik istişarelerde bulunduklarını belirtti.
Yeni Şafak