Ana içeriğe geç

Nihat Kahveci, Montella’ya sert çıktı: Verin Türk pasaportunu gitsin!

D Grubu’ndaki ilk iki maçını kaybederek turnuvaya erken veda eden A Milli Futbol Takımımız, son grup maçında ev sahibi Amerika Birleşik Devletleri’ni 3-2 yenerek teselli galibiyeti aldı.

Nihat Kahveci, Montella’ya sert çıktı: Verin Türk pasaportunu gitsin!
Cnn Türk
16

Nihat Kahveci, maç sonrası yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:
“Yarın Montella’yı yollarım! Hala laf sokuyor. ‘Yeni kalktık, maçı izlemedik’ diyenlerin olduğu ortama getirdiniz bu takımı. ‘Fatih Hoca bunu dedi, Dünya Kupası’nı kazanmaya gidiyoruz, en karakterli jenerasyon, 62 şut attık, kader kısmet, Allah nasip etmedi’ nedir ya bu kadar açıklama! İstatistik ve bahane dinlemekten bıktık! Hala laf sokuyorsun, nerede ruhunu gösterdin! Maç günleri uyku uyumadık lan biz! Verin Türk pasaportunu gitsin!”

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Kahveci, taraftarların yaşadığı hayal kırıklığına da değinerek şunları söyledi:
“Sizin düşmanınız yok ya bu ülkede! Sabah 4’te 5’te 6’da kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gidemediler! Yeter abi! Buradan girmesin bana. Yendiği maçtan sonra elini güçlü hissedip insanlara laf söylemesin. Havalimanına indiğinizde bahaneleri bırakın, bunu anlatın ve özür dileyin!”

Montella’nın kadro seçimleri ve substitutions’larını da eleştiren eski futbolcu, şöyle konuştu:
“Bana göre turnuvada bu 3. maçı da görüp oyuna müdahalelerini de gördüm. He diyebilirler ki abi Kaan’ı aldı gol attı, tamam. Kaan gol attı da. Evet yani. Hani o an oyuna Kaan mı girmeliydi o ayrı. Tebrik ediyorum Kaan’ı da attığı golden dolayı. Bak yanlış anlaşılmasın, bence Montella’nın ilk çıkardığı 11’lere bir şey demem ama oyuna müdahaleleri, bazı yaptığı değişikliklerle sınıfta kaldı bana göre. Sınıfta kaldı.”

Kahveci, Montella’nın “başımız dik döneceğiz” açıklamasını da hedef aldı:
“‘Başımız dik döneceğiz’ diyor. Başımız dik dönmek, ‘biz gerekeni yaptık, iyi temsil ettik’ anlamına gelir. Acaba Montella’yı yanlış mı çeviriyorlar? Gel bakalım havalimanına, nasıl karşılanacaksınız?”

Nihat Kahveci, galibiyete rağmen turnuvadaki genel performansı eleştirirken şunları kaydetti:
“Böyle veda mı olur ya, vallahi acıyor. Böyle veda olmamalı. Grubun favorisi, liderine 3 gol attık. Doğru zamanda doğru ataklar, doğru hareketlilikler, doğru paslar, doğru bitiricilikler, doğru şutlarla yaptık. İlk yarı 3 pozisyon, ikisi gol. 2 şut, 2 gol. 62 şut, 0 gol. Doğru zamanda, doğru yerde, doğru tercihlerle şut atınca alın size istatistiğin en babası.”

Kahveci, oyuncuların bireysel performanslarını da değerlendirdi:
“Sonuna kadar mücadele ettik. Bu maçta biz bitti demeden bitmez dedik. Maç 2-2 aman bitsin demedik, son dakikada muhteşem bir gol attık. Oyuna giren 84’te bir Can Uzun izledik, bence az izledik, öz izledik. ... Arda, ikinci maç sonrası, Paraguay maçı sonrası sorumluluk almayan Arda. Sorumluluk al dedik, bugün Arda bir ona bacak arası, bir ona bacak arası attığı gol her yerinde. ... Bir Oğuz izledik, makine gibi. ... Ozan, maçın iyilerinden biriydi... Salih, benim beklediğimin iki katı koşu, mücadele...”

Nihat Kahveci, galibiyetin burukluğuna da dikkat çekti:
“Bugünkü 90 dakika üzerinden dediğim gibi eleştirecek bölüm var ama bugünkü mücadeleye, ısırmaya, hırsa atılan 3 golü de tebrik ediyorum gerçekten. Ama bir tarafımız bayağı bir buruk. Bunu biz oynayabilirdik ilk maçtan itibaren, üzüntüm de bu. İşte hemen yok etmemek lazım, çöp dememek lazım, balon dememek lazım. Tabii ki kötü oyunu eleştirmek lazım. Ben de iki maçta eleştirdim ama bugün de iyi oynayanlara iyi oynadı diyelim.”

Kaynağa Git

İlgili Haberler