Ana içeriğe geç

Bodrum'da denizin dibinden 250 kilogram çöp çıktı

Muğla'nın Bodrum ilçesinde, 'Denize en çok mavi yakışır' sloganıyla yapılan deniz dibi temizliğinde 250 kilogram katı atık toplandı.

Bodrum'da denizin dibinden 250 kilogram çöp çıktı
Hürriyet
16

Bodrum Belediyesi tarafından denizlerin korunmasına dikkat çekmek amacıyla sürdürülen, Deniz Dibi Temizliği Bodrum'un Gümüşlük Mahallesinde gerçekleştirildi. 12 yıldır 'Denize En Çok Mavi Yakışır' sloganıyla düzenlenen ve her hafta farklı bir mahallede gerçekleştirilen deniz dibi temizliğinin bu haftaki etabı Gümüşlük'te yapıldı.

Denizlerin korunmasına katkı sağlamak ve çevre farkındalığını artırmak amacıyla düzenlenen Deniz Dibi Temizliği etkinliği, 1 Temmuz Çarşamba günü Gümbet Mahallesi'nde devam edecek.

Kaynağa Git

İlgili Haberler