Ana içeriğe geç

Amedspor'a devre arasında gelen sol bekten veda

Amedspor, sol bekte görev yapan Oğuzhan Matur, ile yollarını ayırdığını açıkladı.

Amedspor'a devre arasında gelen sol bekten veda
Haber Global
16

Süper Lig'in yeni ekibi Amedspor, sol bek Oğuzhan Matur, ile yollarını ayırdı.

Sol bekte görev yapan 26 yaşındaki futbolcu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, yeşil-kırmızılı kulüple karşılıklı anlaşarak yollarını ayrıldıklarını belirtti.

Oğuzhan Matur, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

"Çok güzel anılar biriktirdiğim Amedspor ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdık. Bu kısa süreçte güzel zaman geçirdiğim takım arkadaşlarıma, hocalarıma, başkanımıza, yönetimimize ve kulüp çalışanlarına teşekkür ederim. Özellikle beni ilk günden itibaren sıcak karşılayan Diyarbakır halkına ve coşkulu taraftarlarımıza minnetlerimi sunarım. Hoşçakalın."

Kaynağa Git

İlgili Haberler