İstanbul'un Büyükçekmece ilçesinde park halindeki bir aracın motor bölümüne giren kedi, belediye ekiplerinin uzun uğraşları sonucu kurtarıldı.
Edinilen bilgilere göre, aracından gelen sesleri fark eden vatandaş, motor kısmını kontrol ettiğinde bir kedinin içeride mahsur kaldığını gördü. Kendi imkanlarıyla kediyi çıkaramayan vatandaş, durumu belediye ekiplerine bildirdi.
Olay yerine gelen ekipler, kediye zarar vermeden kurtarmak için titiz bir çalışma yürüttü. Yaklaşık süren uğraşların ardından kedi bulunduğu yerden sağlıklı şekilde çıkarılarak güvenli alana alındı.
araç sahibi ise belediye ekiplerine teşekkür ederek, "Çok uğraştılar, kediye zarar gelmeden çıkarmayı başardılar. Büyükçekmece Belediyesi itfaiyesi zamanında geldi teşekkür ederim" dedi.
Kurtarılan kedinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Odatv.com