Gökçeada açıklarında dev 'şeytan vatozu' görüntülendi
Çanakkale’nin Gökçeada ilçesi açıklarında kılıç balığı avına çıkan balıkçı Fırat Sarıkaya, yaklaşık 2 metreye yaklaşan manta (şeytan) vatozu ile karşılaştı. Sarıkaya, cep telefonu kamerasıyla görüntülediği anlarda vatozun kaçmadığını, aksine tekneye yaklaşıp bir süre takip ettiğini söyledi. Denizlerin temizliğine işaret ettiğini belirttiği nadir türle yaşanan karşılaşma, “Biz onu izledik, o bizi izledi” sözleriyle kayda geçti.
Yeni Şafak