Programa katılan MHP Eskişehir İl Başkanı Ayhan Sezer, kazan başına geçerek kepçeyle vatandaşlara aşure ikram etti. Vatandaşlarla tek tek sohbet eden Sezer, Muharrem ayının manevi atmosferine dikkat çekerek, aşurenin paylaşmanın, kardeşliğin ve dayanışmanın en güzel sembollerinden biri olduğunu ifade etti.

Etkinlik boyunca çok sayıda vatandaşa aşure ikram edilirken, vatandaşlar da organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek MHP Eskişehir İl Teşkilatı'na teşekkür etti.
İl Başkanı Ayhan Sezer, "Muharrem ayının bereketini hemşehrilerimizle paylaşmanın mutluluğunu yaşadık. Birlik ve beraberliğimizi pekiştiren bu güzel gelenekleri yaşatmaya devam edeceğiz. Rabbim tuttuğumuz oruçları, yaptığımız hayırları kabul eylesin; birlik ve beraberliğimiz daim olsun." ifadelerini kullandı.

Aşure dağıtımı vatandaşların yoğun ilgisi ile karşılaştı