AK Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya’nın Sapanca ilçesinde düzenlenen partisinin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın kapanış programına katıldı.
Burada açıklamalarda bulunan Erdoğan, partisine uyarılarda bulundu.
Erdoğan verdiği mesajda, "Yapmanız gereken davanıza dört elle sarılmak, üzerinizdeki emanetin hakkını vermek, daha çok çalışmak, daha çok gayret etmektir" dedi.
"Yorulan varsa buyursun kenara gelsin, dinlensin" diyen Erdoğan, "Kenara gelmeyen de meydanın hakkını versin. Boşa harcayacak tek bir saniyemiz bile yok" ifadelerini kullandı.
Erdoğan, şunları söyledi:
"Caddeyi, sokağı asla boş bırakmayacağız. Her büyükşehirde, ilde, ilçede, beldede, köyde teşkilatımızın en az bir üyesiyle tokalaşmayan, konuşmayan, tanışmayan kimse kalmayacak. Medya tamam, sosyal medya tamam ama bizim hareketimiz muhabbet üzerine kuruludur."