Türk rock müziğinin önde gelen isimlerinden Şebnem Ferah, İzmir’de bir kez daha müzikseverlerle buluştu. Uzun bir aranın ardından başlayan konser serisinin yeni durağı yine İzmir Arena oldu.
Konserde Ferah, “Can Kırıkları”, “Sil Baştan”, “Sigara”, “Bu Aşk Fazla Sana” ve “Yağmurlar” gibi kariyerinin en bilinen şarkılarını seslendirdi. Dinleyicilere sürpriz yapan sanatçı, “Deli Kızım Uyan”ı piyano eşliğinde yorumlarken, daha önce söz verdiği “Od” şarkısını da İzmirli hayranları için söyledi.
Konser sırasında seyirciyle duygularını paylaşan Ferah, “Aynı anda hem konuşmaya hem yazdıklarınızı okumaya çalışıyorum. Tekrar hoş geldiniz. Gördüğünüz gibi yine heyecanlıyım, değişen bir şey yok” ifadelerini kullandı. İzmir’de sahne almanın kendisi için özel olduğunu belirten sanatçı, “Güzel İzmir’de olmak, müziksever insanlarla birlikte olmak paha biçilmez” dedi.
"SİZİN İÇİN MÜZİK YAPMAK HER ZAMAN ÇOK GÜZEL"
İlk albümünün ardından 1997’de İzmir’de verdiği konseri hatırlatan Ferah, uzun aralıklarla da olsa dinleyicisiyle yeniden buluşmanın kendisi için anlamlı olduğunu vurgulayarak, “Size şarkı söylemek, sizin için müzik yapmak her zaman çok güzel. Çok sevildiğinizi bilin lütfen” ifadelerini kullandı.
İKİ YENİ KONSER HAZIRLIĞI
Konser serisine yoğun ilginin ardından yeni takvim de netleşti. İstanbul ve İzmir’deki konser biletlerinin kısa sürede tükenmesinin ardından Ferah, bu kez İstanbul’daki Festival Park Yenikapı’da daha geniş kapsamlı bir konserle sahne alacak.
Odatv.com