Ana içeriğe geç

Bölgede gerilim yine tırmanıyor! Körfez'deki ABD üsleri vuruldu

İran Devrim Muhafızları Ordusu, ABD'nin bölgedeki son saldırılarına karşı Körfez'deki üsleri hedef alan bir misilleme operasyonu başlattığını duyurdu. Tahran yönetimi, Washington'ı mevcut mutabakatın hükümlerini ihlal etmekle suçlarken, olası bir yeni saldırıda karşılığın çok daha kapsamlı olacağı konusunda sert bir uyarıda bulundu.

Bölgede gerilim yine tırmanıyor! Körfez'deki ABD üsleri vuruldu
Akşam
16

ABD'nin İran'a yönelik son saldırılarına İran Devrim Muhafızları Ordusu'ndan (DMO) yanıt geldi. DMO tarafından İran devlet televizyonundan yapılan açıklamada, Körfez bölgesindeki ABD üslerine misilleme saldırıları düzenlendiği belirtilerek, "Saldırganlık tekrarlanırsa vereceğimiz karşılık bundan daha kapsamlı olacaktır" uyarısında bulunuldu.

İRAN YÖNETİMİ ABD'NİN SON SALDIRILARINA SERT TEPKİ GÖSTERMİŞTİ

ABD ordusu, Hürmüz Boğazı'ndaki bir ticari gemiye düzenlenen saldırıya misilleme olarak İran'daki hedeflerin vurulduğunu duyurmuştu. İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, ABD'nin müzakerelerin ortasında bir kez daha İran'a saldırdığını belirterek, "Ateşkesin bu pervasızca ihlali, her zaman olduğu gibi onların geri adım atmasına ve pişmanlık duymasına yol açacaktır" uyarısında bulunmuştu.

İŞTE ABD-İRAN ARASINDA DAKİKA DAKİKA YAŞANANLAR

00:29 ABD ordusu, "dün Hürmüz Boğazı'ndan geçen ticari gemiye düzenlenen saldırıya yanıt olarak" İran'a hava saldırıları düzenlediğini duyurdu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler