Detaylar geliyor...
Uraloğlu duyurdu! Türk sahipli 11 gemi Hürmüz Boğazı’nı geçti
Bakan Uraloğlu: Savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı.
Ülke TV
16