Ana içeriğe geç

Uraloğlu duyurdu! Türk sahipli 11 gemi Hürmüz Boğazı’nı geçti

Bakan Uraloğlu: Savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı.

Uraloğlu duyurdu! Türk sahipli 11 gemi Hürmüz Boğazı’nı geçti
Ülke TV
16

Detaylar geliyor...

Kaynağa Git

İlgili Haberler