Ana içeriğe geç

İsmail Yüksek: 'Onurumuz ve gururumuz için oynayacağız'

2026 FIFA Dünya Kupası'nda son maçına ev sahibi ABD karşısında çıkan A Milli Takım'da İsmail Yüksek açıklamalarda bulundu.

İsmail Yüksek: 'Onurumuz ve gururumuz için oynayacağız'
Yeniçağ
16

2026 FIFA Dünya Kupası'nda A Milli Takımımız D Grubu'nda son maçına ev sahibi ABD karşısında çıkıyor.

Los Angeles'ta oynanacak maç öncesi milli oyuncu İsmail Yüksek açıklamalarda bulundu.

İSMAİL YÜKSEK: 'ÜLKEMİZİN YÜZÜNÜ BİR NEBZE OLSUN GÜLDÜRMEK İSTİYORUZ'

İsmail Yüksek ABD maçı öncesi şunları söyledi:

"Tahmin edilebileceğiniz üzere çok da iyi değiliz mental olarak. Elendiğimiz için çok üzgünüz. Her şeye rağmen bu maça çok iyi şekilde hazırlandık. Ülkemizin yüzünü bir nebze olsun güldürmek istiyoruz bu maçtan puan alarak. Elimizden ne gelirse mücadele etmeye çalışacağız son dakikaya kadar. İnşallah buradan puan alan ekip biz oluruz.

Her futbolcuya nasip olmuyor Dünya Kupası'nda forma giymek. Çok şanslı bir grubuz. Götürebildiğimiz yere kadar götürmek istedik ama yapamadık, ülkemizi üzdük. Elimizden ne geliyorsa vermeye çalıştık sonuna kadar ilk iki maçta, sonucu alamadık. O topu afedersiniz kaleye sokamadık. Bu son maçımız. Onurumuz ve gururumuz için oynayacağız."

Kaynağa Git

İlgili Haberler