Kadıköy'de yaşayan bir köpeğin belediye ekiplerince alınarak barınağa götürüldüğünü belirten Kadıköylüler "Uzun yıllardır mahallelerimizde kimseye zararı olmadan yaşayan canlarımızı şuursuzca toplamaya ve kafeslere hapsetmeye devam ediyor" dedi. Adı "Tokmakkafa" olan köpeğin yıllardır Kadıköy'de aynı bölgede yaşadığını ve sevildiğini belirten hayvanseveler duruma karşı çıktı.

Daha önce de pek çok köpeğin saldırgan olmamasına karşın alındığını belirten Kadıköylüler, belediye önünde açıklama yaptı:
"CHP'Lİ BELEDİYELER DE KÖPEKSİZLEŞTİRME POLİTİKASINI DESTEKLİYOR"
"Hayvanların hakkını savunacağını umduğumuz ana muhalefet, 'kurtuluş yok tek başına ya hep beraber ya hiçbirimiz' diye haykıran parti, sokak hayvanları söz konusu oldu mu iktidara tam anlamıyla boyun eğiyor. Yasa görüşmelerinde, 'bu katliam yasasını tanımıyoruz ve uymayacağız' diyen CHP'li belediyeler hükümetin köpeksizleştirme politikasına tam destek veriyor. Bunlardan biri de Kadıköy Belediyesi. İşte bu nedenle, belediyemizin iktidara boyun eğmesini, akıl, mantık ve vicdana aykırı davranmasını protesto etmek için buradayız. Başkan Mesut Kösedağı, sosyal medyasına koyduğu videoda açıkça 'hayvanların yeri barınak değil özgür oldukları ortamlardır' dediği halde belediyemiz mahallelerdeki köpekleri toplayıp barınağa istifliyor."
"Seçmenlere, Kadıköylülere, vicdanı ve adalet duygusu olan herkese sesleniyoruz" diyen grup "Adaleti sadece kendimiz için değil, kadın için, çocuk için, emekçi ve emekli için, bu baskıcı sistemin tüm mağdurları için istiyorsak, kapımızdaki ihtiyar köpeğin yaşam hakkı ve özgürlüğünü yok edemeyiz" dedi.
Odatv.com