Ayrıntılar geliyor…
Hürmüz Boğazı’nda bekleyen Türk gemilerinin tamamı çıktı: Bakan Uraloğlu açıkladı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı’nda bekleyen Türk gemilerinin son durumunu açıkladı. Uraloğlu, “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nden ayrılma talep eden gemilerimizin tamamı bugün itibarıyla emniyetle çıkış yapmıştır” dedi.
Yeniçağ
16