Ana içeriğe geç

Hürmüz Boğazı’nda bekleyen Türk gemilerinin tamamı çıktı: Bakan Uraloğlu açıkladı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı’nda bekleyen Türk gemilerinin son durumunu açıkladı. Uraloğlu, “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nden ayrılma talep eden gemilerimizin tamamı bugün itibarıyla emniyetle çıkış yapmıştır” dedi.

Hürmüz Boğazı’nda bekleyen Türk gemilerinin tamamı çıktı: Bakan Uraloğlu açıkladı
Yeniçağ
16

Ayrıntılar geliyor…

Kaynağa Git

İlgili Haberler