EGO Genel Müdürlüğü, 7-8 Temmuz'da Ankara'da düzenlenecek 36. NATO Zirvesi kapsamında uygulanacak güvenlik tedbirleri nedeniyle bazı otobüs hatlarında güzergah değişiklikleri, gecikmeler ve sefer iptallerinin yaşanabileceğini duyurdu. Vatandaşlara metro ve ANKARAY'ı tercih etmeleri çağrısı yapıldı.
GECİKME YAŞANACAK
EGO Genel Müdürlüğü, 36. NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi kapsamında Ankara Valiliği tarafından uygulanacak güvenlik ve trafik tedbirlerine ilişkin açıklama yaptı.
Açıklamada, 6 Temmuz saat 07.00'den başlayarak 8 Temmuz saat 23.59'a kadar kent genelinde çeşitli güvenlik önlemlerinin uygulanacağı, bazı yolların tamamen trafiğe kapatılacağı, bazı güzergahlarda ise konvoy geçişleri sırasında geçici trafik kısıtlamalarının yapılacağı belirtildi.
Bu nedenle EGO otobüslerinin normal işletim düzeninde hizmet vermeye devam edeceği ancak trafik tedbirlerine bağlı olarak bazı hatlarda güzergah değişiklikleri, gecikmeler, aksamalar ve sefer iptallerinin yaşanabileceği bildirildi.
EGO Genel Müdürlüğü, vatandaşların ulaşımda mağduriyet yaşamamaları için yolculuklarını önceden planlamalarını istedi.
Açıklamada, mümkün olduğunca metro ve ANKARAY'ın tercih edilmesi, özel araç kullanacakların ise "Park Et Devam Et" uygulamasından yararlanmalarının ulaşımın daha sağlıklı yürütülmesine katkı sağlayacağı ifade edildi.
EGO, zirve süresince yaşanabilecek anlık değişiklikler nedeniyle vatandaşların yalnızca EGO Genel Müdürlüğü'nün resmi internet sitesi ile kurumsal sosyal medya hesaplarından yapılacak duyuruları dikkate almaları gerektiğini vurguladı.