Ana içeriğe geç

U17 Milli Takımımız 2'de 2 yaptı: Ömer Kutluay ve Darius Karutasu yine başrolde

Türkiye, Basketbol FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası C Grubu ikinci maçında da Slovenya'yı 87-66 mağlup etti. Yıldız oyuncularımız Ömer Kutluay 26, Darius Karutasu ise 21 sayıyla oynadı.

U17 Milli Takımımız 2'de 2 yaptı: Ömer Kutluay ve Darius Karutasu yine başrolde
Nefes Gazetesi
16

Basketbol FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası C Grubu ikinci maçında Türkiye, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti.

Milliler, Türkiye'nin ev sahipliği yaptığı turnuvada Slovenya ile karşı karşıya geldi.

Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi'nde oynanan müsabakanın ilk periyodunu 21-18 önde tamamlayan milli takım, soyunma odasına 40-36 üstün gitti.

İkinci yarıda farkı açan Türkiye, üçüncü çeyreğini 63-50 önde geçtiği karşılaşmayı 87-66 kazandı.

Ay-Yıldızlılar, C Grubu'nda ikinci galibiyetini aldı. Slovenya ise ikinci yenilgisini yaşadı. Türkiye, gruptaki üçüncü maçını 30 Haziran Salı günü Porto Riko ile yapacak.

U17 Milli Takımımız 2'de 2 yaptı: Ömer Kutluay ve Darius Karutasu yine başrolde - Resim : 1

A MİLLİ BASKETBOL TAKIMI DA İZLEDİ

Müsabakayı A Milli Basketbol Takımı oyuncuları ve teknik ekibi de takip etti. 2027 FIBA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri'nde Bosna Hersek ve İsviçre ile yapacağı maçların hazırlıklarını İstanbul'da sürdüren Ay-Yıldızlı ekip, genç millileri yalnız bırakmadı.

Başantrenör Ergin Ataman, mücadeleyi Türk basketbolunun efsane isimlerinden Aydın Örs ve yardımcıları ile yan yana izledi. Milli basketbolcular da karşılaşmayı takip etti.

Taraftarlar, milli oyunculara büyük ilgi gösterdi. Ay-Yıldızlı basketbolcular, taraftarların fotoğraf ve imza isteklerini geri çevirmedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler