Ana içeriğe geç

TFF Başkanı Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna yanıt: Rakipler bizi ezerek yenmedi neden istifa edeyim?

TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, "İstifa edecek misiniz?" sorusunu "Niye istifa edeyim ki ben! Kulüp başkanı mıyım, antrenör müyüm? Daha yapacak çok iş var. 19-20 yaşında bu çocuklar. Eleştirmeye devam etsinler." dedi.

TFF Başkanı Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna yanıt: Rakipler bizi ezerek yenmedi neden istifa edeyim?
Karar
16

2026 Dünya Kupası'nda gol atamadan elenen A Milli Takım, grup aşamasındaki son maçında ABD ile karşı karşıya gelecek. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, zorlu karşılaşma öncesinde dikkat çekici açıklamalara imza attı.

Gazeteci Bahar Feyzan'ın sorularını yanıtlayan İbrahim Hacıosmanoğlu, istifa etmeyeceğini ve görevine devam edeceğini açıkladı.

"NEDEN İSTİFA EDEYİM"

Hacıosmanoğlu, "İstifa edecek misiniz?" sorusunu "Neden istifa edeyim? Ben kulüp başkanı mıyım, antrenör müyüm? Daha yapılacak çok işimiz var. 19-20 yaşında bu çocuklar eleştirmeye devam etsinler. 50 sefer özür diledim"." şeklinde yanıtladı.

Eski hakem ve spor yorumcusu Ahmet Çakar'ın açıklamalarına yanıt veren Hacıosmanoğlu, "Ahmet Çakar, 'Bizim çocuklar değil onun bunun çocukları' dedi. Bu çocukların aileleri var. Ben kendimi ortaya attım, bana saldırsınlar çocukları rahat bıraksınlar diye. Ben kurnaz biri olsam 'Elimden geleni yaptım' derim. Onun bunun çocuğu ne demek? Maç mı sattı bu çocuklar? Benim tepkim buna. Yoksa insanlar eleştirecek tabii" ifadelerini kullandı.

"RAKİPLER BİZİ EZEREK YENMEDİ"

Hacıosmanoğlu ayrıca "Rakipler bizi ezerek yenmedi. Öyle olsa söylenecek bir şey yok. Yüzde 80 topa hakimdik. Bu ne demek maçta biliyor musunuz? Çok art niyetli insan var. Daha ilk mağlubiyetlerinde çocuklara saldırdılar. Tarihte ilk defa elit lige çıktılar. Kenar mahalle takımlarıyla, ülkeleriyle oynuyorduk şimdi kimlerle oynayacağız. Eylül ayında Fransa, İtalya, Belçika'yla oynayacağız. Kim çıkardı? Bu çocuklar çıkardı" dedi.

"2 GÜN SİNİRDEN AĞLADIM"

Hacıosmanoğlu sözlerini "İnanır mısınız sinirimden 2 gün 2 gece ağladım. Olmayacak şeyler oldu. 2 maç da futbol tarihine geçti. 65 şut atıyorsun 2 maçta, yüzde 80 topla oynuyorsun. 4 tane topun direkten dönüyor, 1 tanesi girmiyor içeri. Biri gol olsa ABD'yi yendiğimiz zaman yolumuza devam ediyorduk" sözleriyle tamamladı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler