Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde Düzce’de sürdürüyor.
Sarı-Lacivertli takım, Topuk Yaylası’ndaki kamp programı kapsamında bugün ikinci antrenmanını gerçekleştirdi.
Sezon öncesi çalışmalar tempolu başlarken, teknik direktör İsmail Kartal da futbolcularıyla özel bir toplantı yaptı.

KARTAL'DAN TAKIMA NET MESAJ: HEDEF TÜM KUPALAR
Fenerbahçe’de dördüncü kez göreve gelen 65 yaşındaki teknik adam, kamp sürecinin ilk günlerinde oyuncularına şampiyonluk hedefini anlattı.
Sarı-Lacivertli kulübün YouTube kanalında paylaşılan videoda Kartal’ın futbolculara yaptığı konuşma da yer aldı.
Deneyimli çalıştırıcı, yeni sezonda herkesin sorumluluğunu eksiksiz yerine getirmesi gerektiğini vurguladı.
İsmail Kartal, konuşmasında Fenerbahçe’nin sezon boyunca büyük hedefler için mücadele edeceğini belirtti.
Kartal, futbolcularına seslenerek, "Herkes işini layıkıyla yapacak. Biz elimizden geleni yapacağız ve şampiyon olacağız. Bütün kupaları elde edeceğiz." ifadelerini kullandı.