Ana içeriğe geç

Fenerbahçe'de futbolcular sağlık kontrolünden geçti

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri devam ediyor. Sarı-lacivertli oyunculara pek çok test gerçekleştirildi.

Fenerbahçe'de futbolcular sağlık kontrolünden geçti
Akşam
16

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri sürüyor.

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri sürüyor. Sarı-lacivertli futbolcular, Medicana Ataşehir Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle tamamlandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler