Süper Lig ekiplerinden Beşiktaş Futbol Takımı, yeni sezon hazırlıkları öncesinde yemekte bir araya geldi.
Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen yemek organizasyonuna başkan Serdal Adalı, futbol direktörü Önder Özen, teknik direktör Vincenzo Italiano ve antrenörler ile futbolcular katıldı.
Yemekte Önder Özen ve Vincenzo Italiano ile sohbet eden Serdal Adalı, futbolculara başarı dileğinde bulundu.
Beşiktaş, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına yarın başlayacak.
Fotoğraflar: Beşiktaş Resmi X Hesabı